|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 182حجم فایل: 2552قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: پيشگفتار
مقدمه طرح موضوع -ضرورت موضوع -اهداف پروژه پيشگفتار
فصل اول 1ـ 1 ـ فرهنگ نمايش و نقش آن در ايران 2ـ 1 ـ شناخت سينما 1 سينما چيست ؟ 3 ـ 1 ـ تاريخچة سينمای جهان 1 ـ3 ـ 1 ـ اختراع سينما 2 ـ 3 ـ 1 ـ تاريخ سينمای ايران 1 3 ـ 3 ـ 1ـ سينمای حال حاضر ايران 1 فصل دوم
رهيافتی نظری بر عناصرسازندة فيلم و معماری 1 ـ 2 ـ معماری و سينما 1ـ 1 ـ 2 ـ معماری در سينما . 1 2ـ 1 ـ 2 ـ معماری رسا نه ای « Media Architecture » 2 ـ 2 ـ سينما و حرکت 1 1 ـ 2 ـ 2 ـ معماری تحرک وسکون 2
3 ـ 2 ـ سينما و زمان 1 4ـ2 ـ فضا و زمان 1 1 ـ 4 ـ 2 ـ فضا در معماری و سينمای امروزی 1
5 ـ 2 ـ معماری سينما 1
1-6-3-1- سازمان سينما
2-6-3-1- سينما به عنوان زبان و بيان يك قوم و گروه اجتماعي و فرهنگي خاص
3-6-3-1- سينما به عنوان يك صنعت
4-6-3-1- سطح تأثير اجتماعي
5-6-3-1- تأثير سينما بر روابط اجتماعي- خانوادگي
6-6-3-1- طرح شدن سينما در سياستگذاري اجتماعي فرهنگي كشورها 7-6-3-1- سينماي مستند 8-6-3-1- تبليغات و آگهي 9-6-3-1- فيلمهاي موفق 10-6-3-1- وظايف رسانهها 5 ـ 2 ـ لوکوربوزيه و فيلم 1
فصل سوم ضوابط ساخت مجموعه های سينمايی
1 ـ 3 ـ ملزومات سينما در استاندادرهای آمريکايی
1 ـ 1 ـ 3 ـ موقعيت سايت
2 ـ 1 ـ 3 ـ مشخصات سالن سينما 1 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ ظرفيت سالن
2 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ شکل و اندازة تصوير پردازش شده
3 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ پرده ها و تصويرپردازی 4ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ لنزهای پردازش
5 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ پوشش تصوير
6 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ شيب کف و صندلی ها
7 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ شيب کف سالن نمايش تصوير
8 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ فاصله گذاری رديف ها و راهروها
9 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ پرده
10 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ روشنائي سالن
11 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ گيشة بليت
12 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ سالن های استراحت و سيرويس ها
13 ـ 2 ـ 1 ـ 3 ـ اتاق پردازش ( پروژکسيون ) ـ آپارت خانه
2 ـ 3 ـ برنامه ريزی ، طرح و احداث سينماهای به صرفه در ايران 1 1 ـ 2 ـ 3 ـ کليات 1 ـ 1 ـ 2 ـ 3 ـ انواع سالن (از لحاظ عملکردی ) سالن سينما ـ تئاتر سالن چند منظوره 2 ـ 2 ـ 3 ـ مشخصات سالن 1 ـ 2 ـ 2 ـ 3 ـ مشخصات راهروها 2 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ نحوة انتظام صندلی ها در سالن 3 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ ورودی ها و خروجی های سالن ها 4 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ پردة نمايش فيلم 5 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ صحنه 6 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ ضوابط ديد در سالن 7 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ ضوابط شنوائي در سالن ها 8 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ آکوستيک تالار و صحنه 9 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ شيب ها و حجم سالن 10 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ قاعدة کلی 11 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ مواد آبسوربر ( جاذب صوت ) 12 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ انواع مواد آبسوربر 1 1 ـ مواد صد در صد آبسوربر : 2 ـ مواد آبسوربر مصنوعی : 3 ـ مواد آبسوربر با روکش مشبک : 4 ـ صفحات 5 ـ صفحات طبلی ـ 13 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ جذب صدا بوسيلة حاضرين در سينما
14 ـ 2 ـ 3 ـ 3 ـ قاعدة کلی برای آکوستيک سالن 3 ـ 3 ـ 3 ـ اتاق جانبی سالن ها 1 ـ 3 ـ 3 ـ 3 ـ آپارات خانه 4 ـ 3 ـ 3 ـ هال انتظار 5 ـ 3 ـ 3 ـ ورودی سينما 6 ـ 3 ـ 3 ـ گيشة بليت فروشی 7 ـ 3 ـ 3 ـ سرويسهای بهداشتی 8 ـ 3 ـ 3 ـ فضاهای اداری 9 ـ 3 ـ 3 ـ انبار و تاسيسات 10 ـ 3 ـ 3 ـ بوفه و رستوران 4 ـ 3 ـ نتايج حاصل از مطالعات ضوابط طراحی 1 ـ 4 ـ 3 ـ خانة فيلم و سينما 1 ـ 1ـ 4 ـ 3 ـ سالن نمايش اصلی 2 ـ 1ـ 4 ـ 3 ـ سالن های نمايش فرعی 2 ـ 4 ـ 3 ـ بخش جنبی خانة فيلم و سينما 3 ـ 4 ـ 3 ـ فضاهای ورودی 4 ـ 4 ـ3 ـ قسمت ويژه ( حراست ) 5 ـ 4 ـ 3 ـ قسمت پذيرايی و رستوران 6 ـ 4 ـ 3 ـ آشپزخانة مجموعه 1 ـ 6 ـ 4 ـ 3 ـ انبار موا غذايي 2 ـ 6 ـ 4 ـ 3 ـ بارانداز آشپزخانه
فصل چهارم : بررسی نمونه های مشابه در زمينة طراحی مجموعه های سينمايی
1 ـ 4 ـ مجموعه سينماهای UFA ، در سدن 2 ـ 4 ـ مجتمع سينمايی آزادی ، تهران(فرشيد موسوی و آلخاندروزائرپلو) 3 ـ 4 ـ مجتمع سينمايی آزادی ، (کاری از بابک شکوفی) 1
فصل پنجم : مفاهیم مرتبط با موضوع ومبانی نظری رهیافتی نظری در بر عناصر سازنده فیلم و معماری 2-1-نقش سینما در معماری ابتدا با معماری و سینما 2-1-1- معماری در سینما 2-1-2- معماری رسانه ایی 2-1-3- سینما و تصویر ذهنی 2-2 سینما و حرکت 3-2- زبان و معنا 2-3-1-1 زبان 2-3-1-2- زبان و سینما 2-3-1-3- نشانه شناسی 4-2- سینما و زمان 2-4-1- فضا و زمان 2-4-2- فضا در معماری و سینمای امروزی 2-5- معماری سینما 2-6 سینما و کارکردهای اجتماعی 2-6-1 سازمان سینما 2-6-1-2- سینما به عنوان زبان و بیان یک قوم و گروه اجتماعی و فرهنگی خاص 2-6-1-3 سینما به عنوان یک صنعت 2-6-2 سینما تأثیر اجتماعی 2-6-3- تأثیر سینما بر روابط اجتماعی-خانوادگی 2-7- طرح شدن سینما در سیاست گذاری اجتماعی فرهنگی کشورها 2-8- سینمای مستند 2-9 تبلیغات و آگهی 2-11- وظایف رسانه ها 2-12- لوکوربوزیه و فیلم
فصل ششم : برنامه فیزیکی 6ـ 1ـ نتایج حاصل از مطالعات و ضوابط 6-1-1- خانه فیلم و سینما 6-1-2- سالن نمایش اصلی 6-1-3- سالنهای نمایش فرعی 6-2 بخش جنبی خانه فیلم و سینما 6ـ 3ـ فضای ورودی 6ـ 4ـ قسمت ویزه (حراست) 6-5- فهرست بخش های تشکیل دهنده خانه سینما و سطح زیر بنای آنها 6-6- تأسیسات مرکزی 6-7- پارکینگ ها فصل هفتم: سازه
فصل هفتم: ساختار فنی و اجرایی(سازه وتأسیسات) 7-1- مزایای ساختما فلزی 7-1-2- معایب ساختانهای فلزی 7-2- سیستم های متداول ساخت 7-2-2- قاب مفصلی مهاربندی شده 7-2-3- قاب خمشی 7-2-4- قاب خمشی مهاربندی 7-2-5- سیستم طره ای 7-2-6- سیستم فضایی 7-2-7 سیستم معلق 7-2-8- سیستم هسته ای 7-2-9- سیستم قاب خمشی 7-2-10 قاب محیطی مهاربندی شده 7-2-11- مجموعه قاب محیطی 7-3- ضوابط تحلیل وطراحی قابهای خمشی فولادی با شکل پذیری متوسط 7-4- انواع سقفهایی که در اسکتهای فلزی اجرا میشوند 7-4-1- سقف کامپوزیت 7-4-1-1- اجزای تشکیل دهنده سقف کامپوزیت 7-4-1-2- مراحل اجرای سقف کامپوزیت 7-4-1-4- معایب 7-5-سقف کرومیت 7-5-1- قالب بندی سقفهای کرومیت 7-5-2- اجزاء تشکیل دهنده سقف کرومیت 7-5-3- مزایای سقف کرومیت 7-5-4-انواع سقف کرومیت 7-5-4-1- سقف تیرچه بلوک 7-5-4-2- سقف پلیمری کرمیت 7-5-4-3-سقف کامپوزیت کرمیت
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
رساله کارشناسی ارشد, رساله کارشناسی ارشد پردیس سینمایی, رساله پردیس سینمایی, رساله, پردیس سینمایی, رساله سینما, رساله کارشناسی ارشد سینما,رساله کارشناسی سینما, پردیس سینمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
|
|
|